närfacebookärallt?xD

Hejsan! :)
Idag har jag varit sådär lagomt trötter :] Även Emelie har varit ungefär lika trött, så vi har spårat ganska lagomt idag! xD
Svenskan spårade lite bland annat, men det är en bra sak, för då blir våran teater sådär lagomt spårad! ;)

För mig är det engelskaplugg som gäller just nu då det är prov i morgon! xP Men jag typ grammatiken och de flesta av glosorna, så är ändå rätt så nöjd! :)
Slänger också in en snutt från tjuvlyssnat.se! ;)



Tre tjejer ~17 sitter och diskuterar den enas nya pojkvän.

Tjej 1: Men är ni tillsammans nu!? Varför har du inte sagt något? Jag har inte sett någon ändrad status på Facebook!
Tjej 2: Nej, måste man ändra direkt eller?
Tjej 1: Ja, klart man måste. Du är inte ihop på riktigt förrän du ändrat status.
Tjej 3: Jag känner en tjej som var ihop med sin kille i nästan tre månader innan hon ändrade. Båda två stod liksom som singel!
Tjej 1: Men shit… är de fortfarande tillsammans då?
Tjej 3: Ja, jag tror det.
Tjej 1: Va!? Det är ju helt sjukt! Det kommer ta slut när som helst.


Haha! Man är alltså inte tillsammans förrän man ändrat status på facebook! ;)
Facebook vet sanningen :O
Så de så! ;)
Kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback