Tänksåmycketenveckakangöra..<3

Hejhej :D Just nu borde jag nog plugga kemi, men jag har faktiskt inte gjort det :( Känns som att det kommer att bli en dagen innan plugg till detta prov alltså! xD Får se hur bra de går :P Aja, slutar tidigare än normalt imorrn i alla fall, och jag har svarat på alla "frågor"! :)


Idag har jag också varit mer eller mindre hjärndöd... Eller inte kunnat tänka så mycket i alla fall, på ped. ledarskap satt jag och kollade på bloggar.. :S Och på Biologin/svenskan (alltså vi hade svenska i stället för biologi ) så skulle vi prata om filmen då,, och..
EmelieM säger; Vad har vi sett för filmer med folk som är onda?...
Jag; hmmmmm......(lååångt tänkande) Sjöhäxan i Ariel! :O , Styvmamman i Askungen, och Scar!!! :O
EmelieM; Ger mig en konstig blick och skrattar....
hahah xD Jag är jätte pigg jag lovar :]



Nej kanske inte jätte, men betydligt piggare än för ca. en vecka sen.. Nu är jag mer bara flumpigg xD Känns som att filmmarathon kommer att sluta med en sovande Emelie efter en film... (A)


Nåja, nu peppar jag på handbollsträning om typ en timme! WIHOO:D Dock kan jag tydligen inte lägga in bilder från den här webbläsaren, eller ändra text, eller något alls?:S men aja! :)
Ha en bra kväll!

Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback