Trötter:]

Hejsan!:)
Jag är tillbaka från lägret nu, tidigare än förväntat! Kom hem redan igår och sov hemma. Mest för att jag var jätte trött, lite grinig och praktiskt taget slutkörd!
Finns inte så mycket att säga om lägret, jag fick vara mattant, jag neggade sönder och jag fick knappt sova, dålig blandning? JA!
Men det blev bättre senare, och jag har träffat Fanny! Hon har lyst upp mina två dagar som jag spenderat på lägret då.. Tack vännen! :]<3
Det var också en U2 mässa, och det var riktigt hur coolt som hellst! Går som inte beskriva! :O
Så allting är helt okej just nu iaf! :) Bara liiite trött fortfarande :]



Hey, did I tell you I miss you? <3



Nu ska jag dra mig tillbaka till A-torp och hämta min madrass bland annat! :)
Sedan blir det mys med familjen, helt okej kväll! :)
Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback