alltblirintesommantänkt,menintesämreförde!:D

Det blev ingen Canalen ikväll! Kunde som jag redan skrivit inte riktigt få skjuts hem.. Menmen! Tror nog att Erik klarar sig utan mig ändå idag! Var som ingen aktivitet så :)


I stället åkte jag och familjen till Ica MAXI för att köpa lite lördags-godis! :D
Och när jag går där så ser jag helt plötsligt en jätte fin tröja! Som passade perfa!! På Ica MAXI! :O Ibland blir man lite glatt överraskad!^^
Nåja, kom i alla fall nöjt hem med en snygg tröja och en riktigt god pollypåse! :D<3



Mmmm....ppppppolly.... (funkar bättre med marabou! )

Så nu funderar jag på att sätta på en film och bara ha det gött! :D
Hoppas ni andra har en mysig kväll! :D
Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback