detkännsjuunderbart?..


Blinded.


Fysikprovet idag gick ju jätte bra idag eller något? :S Hahah, jag satt typ där och,,, bara tänkte va? vad ska jag använda för formel nu? (hittar det inte i formelhäftet) Jamen då hittar jag väl på en formel! Det borde ju gå skit bra eller något va?!?! xD
Hehe, det var bara två uppgifter jag gjorde så på dock ;) (A)
Så det gick som sagt inte alls bra i alla fall...... :(



Så ikväll hade jag planerat en icke-pluggande kväll! Men det var ungefär då jag insåg att vi har hungefär 100 glosor i läxa till engelskan.... Så det kändes ju jobbigt :(...
Men jag pluggar på dem nu så latar jag mig senare ikväll! :D

Sitter och äter kakor nu :]<3
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback