jagärhungrigochkanintestava<3

Hellå! :D
Idag hade vi riktigt roligt på pedagogisk ledarskap då vi lekte exakt hela timmen!^^
Först lekte vi blinkleken, och sedan "Farfars kalsonger" och avslutade med två härliga omgångar maffia! :D Hur roligt som hellst verkligen! Det är inte mycket som klår maffia när det är med rätt personer och rätt stämning!^^

Fortsatte med engelskan då jag kunde glosorna! ;D och fick sluta 20 min tidigare pga. vissa killar som iinte kunde glosorna förra gången! ;) 

Sen hade vi dock matte-kemi,,, inte den bästa eftermiddagen alls! Men idag så var det väl ganska okej, jag fattade matten,, och,,, kemin ska vi inte prata om? Ingen annan fattar, så varför ska jag? xD Fast idag var det inte så svårt faktiskt :) skulle räkna om något konstigt till pH och jag vet inte? :S.....
Provet är inte än tack och lov! :D


Ska egentligen jobba ikväll... Men eftersom att jag typ inte tar mig hem så vet jag som inte hur det blir än.... :/ Och mitt problem har som ingen lösning än! xD Jag kan inte åka moppe, för den är avställd. Jag kan åka den senaste bussen, men måste gå en lång bit för att ta mig hem...
Då finns det bara att cykla eller att gå hem! xD Och själv,, så låter det som inte så peppande... :P
Men vi får se hur det blir! :D

Nu ska vrålhungriga jag snart få mat,, hoppas jag på i alla fall :]
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback