Ihävtåslepmortvå:D

Hejsan!
Idag så var jag duktig och cyklade till skolan! ^^ Sedan på biologin så satt vi och läste tidningar! Mest bara för att min grupp hade gjort klart jobbet alla andra skulle göra, men det kändes som ändå riktigt bra!:)
Sedan på svenskan så var det också ganska lungt då vi skulle komma med förslag till något konstigt forum eller något.. Saker till skolan/staden osv. i alla fall! :)
Detta påverkade dock att vi ska ha två timmars svenska i morgon! det lät ju inte alls så roligt faktiskt? :S
Hoppas att vi ska få göra något roligt då i alla fall! :D


Igår tog jag på mig dessa och gav mig sedan ut på en härlig runda!:)

Dock efter en massa fys på det så blev det en hel del träningsverk! xD Men, det känns bra! :D Förutom att det gör lite ont då (:

Hade på mig mina nya skor idag,, och det var tydligen inte ett så jätebra beslut! xD För när halva dagen gått ungefär så hade jag fått skavsår... Jättemys!
Slutade med att jag gick tills Stinas lägenhet och fick låna ett par "mindre ont" skor och cyklade hem med dem i stället för att överleva! :D

Insåg just att jag inte har något med plugg att göra! :D
För jag har gjort bort all matte som jag tidigare låg efter med och den som vi gjorde idag! :D Har också gjort fysiken och vi har inte fått några me läxor! ;D<3 Det känns faktiskt riktigt bra! :) Även om jag vet att det kommer sluta med att jag har ett ton med läxor till nästa vecka...
Men just nu tänker jag bara njuta! :)<3


Bin there, done that........ NÅT. ;)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback