jagskanoggåochläggamignu..

I take this medans jag väntar på att få mina bilder från Alexander!! :D
<3

Fyra filmer jag kan titta på om & om igen:
1. Alvin and the Chipmunks! xD
2. Twilight (A)
3. She´s the man
4. Lejonkungen 1&2 :O

Fyra tv-serier jag gillar:
1. HIMYM!!!
2. The mentalist.
3. Two and a half men.
4. Bones!

Fyra platser där jag varit på semester:
1. Stockholm.
2. Norge
3. Tärnaby! xD
4. Skäran..
(Nej jag har aldrig varit utomlands! :( )


Fyra sajter jag besöker dagligen:
1. www.facebook.se
2. www.youtobe.se
3. www.bilddagboken.se
4. En massa bloggar!


Fyra senaste människor jag träffade:
1. Juliz (3ge)
2  HJ
3. Elin
4. Emelie :]

Fyra ställen där jag inte trivs
1. Totalt mörker
2. I mardrömmar
3. Källaren på skolan
4. Ensam bland en massa människor.

Fyra "måsten" i handväskan:
1. Plånbok
2. Nycklar
3. Busskort
4. Mobilen!

Fyra saker jag längtar efter:
1. Danmark/Åland!
2. Mittpunkt! :)
3. New Moon (A)
4. Två armar runt om mig...

Fyra personer jag kan berätta allt för:
1. Victor
2. Elin..
3. Stiinaw
4. Johan (kinda..)

Fyra ställen jag bott på:
1. Skellefteå (konstigt place?xD)
2.  Hortlax
3.  Öjebyn (massa ställen!)
4. Skellefteå =)

Fyra låtar jag kan lyssna på om och om igen:
1. Hallelujah...
2. One last time..
3. The Climb..
4. Heartless
(Just nu..)


Jag försökte ladda upp bilder till detta! Men allt bara krånglade, så skit i det! xD
Pics på jag kommer någon annan dag! :)
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback