Enav77menändåunik.

Hejsan! :)
Idag så hade vi pedagogiskt ledarskap igen! :D Och vad gjorde vi idag då? Om inte lekte?! xD<3 Lekte vild fruktsallad, havet stormar och fyra i soffan! :D Haha det var hur roligt som hellst! :D Jag och Julia höll i de första två lekarna, och det verkade gå hur bra som hellst! :) Förutom att jag brukar ta för givet att folk kan regler ibland men.. (A)
På fredag ska vi typ se en film! :D Lejonkungen ftw!!<3
Sen hade vi dock låångt hål, då pluggade jag och Emelie historia,, vi har ett grupparbete om Hannibal! Alltså inte Hannibal kannibalen, utan Hannibal krigsherren! :D
Han funkar väl ändå :)
Dehär är coolt! :O
77 pers som heter Grabbe i efternamn! ;D
Ikväll blir det tydligen cu... För jag fick hämtning! xD Jag vet inte,, men min lugna kväll verkar aldrig bli av? xD Jag blir alltid upptagen av något annat! :S Menmen, jag klagar inte! ;D
Blir kanske en aning trött men :]
Harehare! :D
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback