hmm....>.<'

Det var ungefär vid den tidpunkten...
Då mamma tog på min panna nyss, och den var iskall (hennes hand var varm enligt henne) som jag bestämde mig för att ta en ordentlig sovmorgon.
Sedan får vi se om jag orkar ta bussen ned till stan för att sedan gå på en matte, och kemi lektion, och antagligen ändå bara sitta och fatta ingenting ? ...
Det roliga är att vi skulle få lära oss vad vi har lärt oss på kemin på senaste tiden! xD Eftersom att de flesta i våran klass inte fattar något alls.. Me included!



Känns som att hela jag är bara kokhet just nu... :S
Aja, vi får se hur det blir i morgon.
Nuu ska jag nog sova!
Godnatt!



(känner mig fortfarande så^^ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback