Jagälskarlördag.

Hejsan!
Idag bar det av till stan med familjen! Där gick vi mest bara runt och kollade på en massa kläder och så vidare... !
Hittade ett par jättefina skor som jag faktiskt köpte! :D Eftersom att mina gamla skor har gått sönder mitt under sulan...  Inte så mys att gå i vattenpölar med dem skorna!;)
Känner mig som värsta shopparen... Men skorna behövde jag i alla fall! Mindre förkylning med torra fötter kanske? ;)


Annars har jag mest bara latat framför datorn,, hade tänkt att springa idag, men det blev som inte av,, och efter palten så kändes det inte som något jätteroligt alternativ.. :P
Men jag ska springa i morgon! punkt.


Hihi,,, hittade just bumbibjörnarna på tv! :D Blev en aning nostalgisk!^^

Vet inte riktigt vad som händer ikväll... Men blir väl någon film eller något liknande! :D
Nu är det tårta på g! Hoppas ni får en bra kväll!:)
(jag förstår inte varför alla i min familj alltid ska vara så jätte stressade när det är något... 5:e gången de ropar på mig på 2 min!)
Kram!

Kommentarer
Postat av: Masen

Kan väl bero på att du alltid (nästan) är sen ner efter det att vi ropat på dig att det är mat, tårta eller annat på G : )

2009-09-22 @ 07:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback