jagharontihuvudetochkännsjubra?:P

Hejsan! :)
Idag har varit rätt najs ändå,,, mest för att ja inte har ansträngt mig med fysiken så mycket tror jag. Vet inte hur det kommer att gå. Men kommer att ta åt mig de Elmer sa, kolla upp alla formler i morgon, och sedan får det vara klart! Lixom jag orkar inte mer just nu..
Jag har ont i huvudet, det är mest bara det.

Wihoo!! Jag hade typ rätt när jag förklarade saker för Elmer! :D:D:D Hahaha shit vad bra det kändes nu då! ;)
Dock så hade jag inte förklarat så jätte "fysikaliskt", men sådant har jag aldrig varit bra på så?xD
G känns helt okej ändå.


Nåja, igår var det film och mys! :) Faktiskt något som jag verkligen behövde just nu, så tack för det vännen :]


Sedan idag så har det varit skola då! :D
Efter skolan så gick jag till City trafikskola och kollade min syn! (OJOJ se hur nära jag är alltså! :D)
Sedan gick på ica med Elinpelin och köpte vindruvor åt mig och sallad åt henne,, det var gott och mättande för mig som var vrålhungrig i alla fall! :D<3
Cyklade sedan vidare till Canalen där vi chillade och väntade på middag och möte ! :)


Det kändes faktist allmänt okej och bra idag! :)
Känns som att mina problem är något lösta, (FÖRUTOM FYSIKEN!), och även om allt inte är som jag trodde riktigt, så känns det som att det kan sluta någorlunda okej i alla fall, förhoppningsvis? :]
Åh,,, jag vet inte, och jag förstår verkligen inte heller, men jag måste ju få hoppas i alla fall?.

Mitt huvud sprängs snart :( Och alvedon hjälper typ inte,,, och Mirjam nämde något om beroende av alvedon idag, och jag blir typ rädd :P Men orkar inte stå ut med huvudvärken idag och imårrn i alla fall. Så knarkar alvedon gör jag! <3


Visstja,,,, historian,, äh, jag får överleva på mina anteckningar:)

Puss&Kram åde! nu ska jag kolla igenom lite till och sedan sova.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback