Jagtrorjagärtrött:]

Fotandet blev tvört avbrytet på grund av batteri brist! xD Men vi ska träffas igen i kväll och göra lite halverst roliga bilder också! :) Hoppas bara att det kommer att funka som jag vill! :)
Ska bli roligt att få se allt resultat :)!

Sedan ska det nog bli cu tror jag om det hinns med.. Annars kanske jag får sova idag! ;D<3
Vaknade typ fem i morse, somnade om lite halverst och drömde en mardröm... Där försvann min sovmorgon i intet! :(
Fast kanske egentligen bra att folk håller mig vaken,,, borde lära mig att vara vaken längre, för man hinner med så mycket mer då! ;D<3 Menmen,jag gillar att sova också<3

Det var inte roligt att hålla på med myrorna.. Eller mest för att Tobbe och Viktor dödade alla våra myror! :O Först hällde de diskmedel i våran "skål" och sedan brände de en myra också! :O
Och jag satt bara där ; Meen nääe! :( :( Tyckte synd om myrstackarna!
Fast fick lära oss lite mer om myror iaf? xD

(Jag ursäktar bildbristen men jag orkar inte söka fram någon bild just nu! Mitt internet är inte så bra idag:S)
Snart kommer Alexander och hämtar mig, så ha en bra kväll allihopa! :)
Kram:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback