minhalstarlivetavmigtyp?:P

Hej!
Grabbe inte glad idag!
Det började med att jag kände att jag som var lite torr i halsen igår, men tänkte väl som inte så mycket på det?!
Sen på morgonen då jag hade hostat osv hela natten typ, så kände jag att jag var väldigt torr i halsen,,,
Så då efter frukosten så tog jag då självklart en halstablett!
Så då borde det ju bli bra tycker man?
Men, efter jag ätit min andra (inte så tätt efter varandra) så började min mage göra ont som tusan! :(
Det blev inge mer halstabletter för mig inte! , villket då var superbra för min hals då..!

Jag är inte klar än!
För när jag kom hem, så hade vi för det första inget annat än halstabletter.
Så då tänke jag hostmedicin borde ju funka?... Men gissa vad?!?!
Jo, den hade gått ut.. :P
Men det sket jag i! :P
Orkar som inte hålla på och fara till apoteket och sedan hitta något som inte skulle hjälpa? :P
Får prata med mami sen när hon kommer hem..

Vi hade i alla fall glass också! Så det fick bli det med ;P
Det hjälpte ju ett tag i alla fall? :)


Får se hur det blir ikväll, vars jag far, vars jag inte far. Det får bli som det blir?


Hehe, för övrigt, en kommentar på kommentaren på mitt förra inlägg! xD ;
Alltså, jag sa aldrig att jag var bra på engelska, och om du nu har mvg, lär mig! :D<3
Jag är seriöst sämst på att lära mig sätta ihop ord osv.. :(
Kan ju typ inte ens stava svenska?! xD


Hursomhellst, så kom det en engelsman till oss, nämligen Benn! :D Hihi, Mimmi :]
Han verkade som trevlig och allt i alla fall, vi fick veta om lite allt möjligt och det var intressant! :D
Haha, fast jag pratade inte så mycket, mer beroende på min hals än på min engelska-brist :P

nana,,, snackar med en rååå snygg kille, som är jäääte trög!xD men fortfarande snygg :] !


Haha, nu ska jag fortsätta plåga min hals osv,!
Hoppas ni får en trevlig, och mindre ont kväll! :D
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback