Jagtrorminfothardomnatbort>.<

Hejsan! :D
Nu har jag gjort klart alla mina fysik uppgifter och med historia uppgiften! Känns hur bra som helst! :D Borde göra svenskan också,,, men just nu har jag så ont i huvudet att jag orkar helt enkelt inte.. :P




Tänker även önska ett stort grattis till min kära mor och Stefan som idag firar sin första bröllopsdag! :D
Eftersom jag tydligen inte har några bilder på min dator, så tog jag i stället en bild på en tårta som såg riktigt fin ut!:)

Ikväll blir det pizza och sedan mys! :)

I morgon blir det skola som vanligt igen då alla har kommit hem från fjällen osv! Efter det ska jag ta syntesten på körskolan och dra vidare på canalen för ledarmöte! :)
Jag känner mig peppad! :)
Hoppas ni andra får en härlig fortsatt dag/kväll! :)
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback