Ochjagfattaringetalls:D



Hejsan!
Haft en massa hemska labbar idag :( Eller mest kemilabben som var jobbig....
Så här går våra (i alla fall kemi) labbar till ungefär;
Jag & Mirjam sitter där och fattar inget alls!
Vidar & (antingen Johan eller Magnus) sitter mitt emot oss,, och fattar ungefär lika mycket! xD
Philip & Markus sitter bredvid oss,,, och fattar liiite mer men ;)
Ni fattar! Vi har börjat kalla oss själva samarbetar-bordet! :D
Haha,,, det brukar i alla fall sluta med att Mirjam fattar, och jag fattar inte alls... Tills Mirjam har förklarat för mig! xD det funkar alltså inte om någon annan skulle förklara...
Haha, vad skulle jag göra utan dig Mirjam?! :D<3


Nu ska jag nog äta upp min mockarruta och göra våra engelska-glosor! :D
Bara en sådär ca. 60 glosor denna gång! ;)
Kram!

Kommentarer
Postat av: M

Haha söt Emelie:D<3

tyvärr är det väl så att jag bara vet vad man ska skriva, utan att fatta VAD jag skriver :]

2009-09-17 @ 20:54:04
URL: http://mirjaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback