jaggillarpedagogisktledarskap!:D

Hejsan! :)
Idag hade vi pedagogiskt ledarskap! Där planerade vi lekar som vi sedan ska utföra med klassen! xD Slutade i alla fall med att vi körde 1, 2, 3 ost/korv! Haha, det är alltså 1, 2, 3 ost, ni vet som man körde när man var liten? Fast med en twist! ;D Det var faktiskt väldigt roligt! :)
Vi har såå svara lektioner alltså.. :]<3
Dock funderar jag på att ta hem boken som vi fått och läsa igenom den, den verkar faktiskt jätte intressant! :) Hur som hellst är jag underbart nöjd över mitt kursval i alla fall! :D<3




På idrotten hade sedan vi friidrott, men det var jag inte med på eftersom att jag har varit sjuk då... Men stod och mätte länghopp med Mimmi och Jennifer som krattade!^^ (jag är inte den enda som är sjuk...)
Därför har också Jalle tydligen bestämt att vi ska skjuta upp 2000 till om tre veckor!!!:D
HAHAA! Då kanske jag har changs ändå!!!!:D<3 De blir att träna i helgen :)<3

Funderar också på att börja på arobicsstudion... Det är faktiskt väldigt billigt! Meen,, har som inte bestämt mig än :] Tror jag kanske ska prova någon gång innan :)



Hmm,,,, skulle vilja se på någon film. Men jag har för många att välja mellan!!! Någon som vill komma och se film med mig? :]

Annars blir det väl plugga engelska och äta lite tårta som förhoppningsvis fortfarande finns kvar sen igår! :D
Snövitstårta är gott,,, det var dock godare att göra den!<3

Ha en bra kväll!:)
Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback