Mjaaaaauuuuuuuu........:D

Jag har tråkigt,,,, eller egentligen borde jag göra fysiken, men jag kan ingen av uppgifterna som är kvar, och ingen kan tydligen hjälpa mig just nu! xD Dock ett STORT plus till mig som börjat plugga innan dagen innan provet alltså! ;D<3
Så he få bli en konstig lista som jag snodde;) Tog bort en vissa frågor som jag kände att jag ändå inte skulle svara så jätte seriöst på,,, och en del svarade jag bara på ändå ;)xP

Hur intelligent tycker jag att jag är på en skala mellan 1-10?
Just nu typ minus 10! Men annars typ 7? beror typ på sammanhang också? xD

Vem av mina vänner tycker jag ser bäst ut?
Hmm............ Jag berättar nog inte,, ingen ska få bättre självförtroende här inte! ;D (A)

Vem av nuvarande kollegor/klasskompisar tycker jag minst om?
Haha, jag gillar ju allihopa? :) Men vissa pratar jag väl mindre än med andra antar jag?...

Har jag hånglat med någon av samma kön, vem?
Noope.

Skulle jag sälja min kropp för en miljon kr?
Hahaha,,, asså jag vet inte? xD

Vad brukar jag skryta om?
Brukar jag skryta?...


Om jag var tvungen att göra en skönhetsoperation  - vilken typ av operation skulle jag då göra?
Skulle mörda alla mina äckliga porer typ? xP

Vilken websida besöker jag oftast?
Facebook....xD Linas fel alltihopa alltså! :O

Vilken fylla ångrar jag mest?
Nottt hadd onne ;)

Vilken var den första skivan jag köpte?
Typ bamse ;) nej jag har ingen aning:)

Vad tycker jag är utseendemässigt viktigast hos en partner
Ögonen :)


Vem av mina vänners nuvarande partner tycker jag är mest attraktiv?
Ingen är ju typ tsms med någon.....:P

Vem är min största fiende?
Det är väl något gammalt ordspråk eller något som säger att den största fienden är dig själv?

Hur skulle jag beskriva mig själv med ett ord?
Liten ;)


Hur många år skiljer det mellan mig och den älsta personen som jag hånglat med?
7? :P

Vilka könsjukdomar har jag haft?
Inga tror jag? xP

Har jag begått något brott, vad?
Typ tagit godis ur dessa plockgodis grejer när jag var liten, skjutsat på cyket och ehrm,,,, inte laddat hem? :P

På en skala från 1-10 hur generös tycker jag att jag är ?
Kanske 8....?

Vilka droger har jag testat?
Alcohol, alvedon? ;)

Vilket är mitt mest pinsamaste ögonblick?
Haha,, tror det fortfarande är ; snygg pojke>viska till mamma>två gamlingar framför => de vänder sig om;Ja det heter han! vi är hans morfar och mormor, ska jag hälsa något?!
>.<

Vad är min högsta dröm?
Ett jobb som jag trivs med mycket, pengar, villa, barn och en hund!!(minst)

Skulle jag ta emot 10 miljoner kronor om jag visste att det resulterade i att en okänd kines trillade av cykeln och dog?
Alltså,,,,, alltsåå.................... Jag vill ju inte att någon ska dö? :(

Hur gammal var jag första gången jag var full?
Typ ingen aning än? ;)

Om jag satt i häktet och bara hade ett samtal att ringa - vem skulle jag ringa?
Mamsen! :)

Vilket TV-program brukar jag smygtitta på?
vad menas med smygtitta? Brukar smygtitta på många program?^^

Vilken superhjälte kraft skulle jag helst vilja ha?
Teleportera sig helt klart! xD Men även läsa folks tankar ibland... :P


Har jag varit otrogen någon gång?
Ja,,, mer eller mindre?..

Om jag var tvungen att ha sex med ett djur, vilket djur skulle jag då välja?
Tvungen?! Ehh........ EN MÄNNISKA?!?!:D

Vilken karaktär i TV-serien sex and the city tycker jag att jag är mest lik?
Jag vet inte? :]

På en skala från 1-10 hur snygg tycker jag att jag är ?
4?:P

Vilka kroppsvätskor förutom saliv har jag smakat
haha xD nu tänkte jag baara på konstiga saker så den hoppar vi över! :O xD

Vilken hundras är jag mest lik?

Typ labb eller någon konstig blandras kanske :]

Vilken är min mest spridda hemlighet?
Mest spridda..... Jag älskar snowbuddies? xD

Vad är det elakaste jag någonsin gjort?
Vet inte... kanske sagt något dåligt vid ett dåligt tillfälle eller så?..

Vad är det första jag lägger märke till hos motsatta könet?
Ögonen,,, eller ansiktet kollar man ju som först på? :)

Vilken del av min kropp är jag mest nöjd med?
Åh,,, om jag måste välja så får det väl bli mina bröst ändå... :P

Hur mycket pengar skulle jag kräva för att äta människobajs?
En Biljard, så kanske jag skulle börja överväga det! :O

Vilken svensk TV-kändis skulle jag helst vilja ligga med?
Svensk ?:( !! Isf Björn gustavsson! xD

Om jag fick hämnas på någon , vem skulle jag då hämnas på och för vad skulle jag hämnas?
Haha,,,,  dissa folk tillbaka? xD


Om mitt liv var en film , vilken skulle det då vara?
En askungensaga i alla fall.... Om jag fick bestämma själv xD

Har jag fantiserat om att ha sex med en kompis syskon eller kompis föräldrar , i så fall vem?
Hahah,,,,, vänta nu... Nej?! xD

Vilken är min favoritfilm?
Men SNOWBUDDIES! ;D<3

Om jag var säker på att inte bli påkommen, är det troligt då att ajg skulle vara otrogen?
Det känns som att jag inte kan gilla denna person så mycket om jag skulle fundera på det, och hur som hellst så skulle det sluta dåligt, så jag tror inte det.


THE END!!
Tydligen hade A-flick träning idag, fick veta det typ nyss,,, och träningen börjar om tio min och jag har inte ätit mat än.... Satsar på damernas möte/träning som börjar 19.30 då! :)
Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback