We are gonna make it!:)

Min väska väger 234567543213456754 kg, och får inte in en enda pinal till! xD och då är det välpackat vill jag lova! Taggar att jag inte ska upp till fjällen först i alla fall,, det ger mig några extra dagar att plågas över hur jag ska få upp min ryggsäck levande dit vi ska, och hur jag ska lyckas att inte frysa ihjäl! Men på något sätt måste det ju gå,, jag menar, många andra nv:are har klarat det innan mig, så varför skulle då inte jag? (inga kommentarer på den biten nu tack..)
Hörde att det snöat i fjällen,,, ja tur att jag har packat en massa varma saker i alla fall!xD
Om inget annat har jag mina värmepåsar, och Emelie som tältkamrat, så skratt borde hålla mig vid liv i alla fall!;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback