Duärsåfejkattjagdöravdingodhet?(=

Just nu känner jag mig väldigt effektiv, faktiskt! :) Har nu städat, gått igenom min garderob och byrå, rensat bort en del kläder, insett att jag måste shoppa en massa ! xD
Sedan har jag även bakat en (fejk) tosca och pluggat lite! :)


(bild tagen från google)

Det är JÄTTE GOTT! :)

Ikväll ska jag väl försöka slappna av lite mer i alla fall,, men får se hur det blir med det!
Blir i alla fall att slappa lite med Melodifestivalen 2010!
Inte för att det är det bästa pogrammet som finns, inte för att jag egentligen har annat för sig,
inte för att det är superbra artister,
inte för att det är någon bra programledare,, utan det är helt enkelt bara det man gör !
Dessutom är jag för nyfiken för att inte kolla på det (A).


Hoppas ni får en trevlig kväll i alla fall! (=
Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback