Varför gömma vad man skriver när man vet att alla ändå läser när man väl har skrivit något?

Hejsan! :)
Har nyss bakat ut Herman! (vänskapskakan) Han såg ganska god ut ändå,, men vi får väl se vad jag säger när jag har smakat den? xD
Idag är jag ganska trött,, hade tänkt att kanske plugga lite,, men det blir nog att slappa i stället och ta tag i pluggandet i morgon då..:)



Imorgon är det Alla Hjärtans Dag! Visst, det är en fin dag? Om man har någon! Annars suger den ganska hårt:)
Nej, det blir nog dejt med kemiboken i stället!
Hah, skulle faktiskt heldre haft en dejt med hunden i stället.. Då hade jag i alla fall fått en ros?^^
Aja, nu ska jag göra något "vettigt"!:)
Kramen.

UPPDATE; Kakan var inte sååå god, men det funkade, helt klart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback