Thanks for making me smile everyday.

Hej!
Har inte blivit inlägg på ett tag, men ni kanske förstår varför.
Starten på veckan har väl inte varit den bästa, men faktiskt så börjar den kännas mer okej.
I morgon ska vi åka till mormor<3. Sedan på söndag händer det en massa grejor! :O
Så peppar på att slutet av veckan ska bli bättre i alla fall :)

Hade riktigt kul i helgen i alla fall! :D
Hade riktigt ont, och var riktigt trött när jag kom hem, men det betyder väl inget annat än en lyckad helg? =)
Bio på det med trevligt sällskap var inte så fel det heller :]

Några bilder från biskopens i alla fall ;

PAPPA BETALAAR!
Med......

Tusingar såklart!:O Tror jag fortfarande har 8K kvar (men shhh! säg inte till någon:S)^^

 

Älska pojkarna! :) Speciellt han i rooowsa:]



-Inga kommentarer på sista bilden:S
Bilder tagna från Rebecca Stoltz och Bella! :)<3.

Nä, nu måste jag städa mitt rum eller något:$
Kram.


Kommentarer
Postat av: emelie

han i rosa är ju nils! jag var med tre av dom fyra pojkarna idag. :)

2010-02-27 @ 19:00:51
URL: http://ehaggstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback