Idontwantme.

Gårdagens träningspass blev misslyckat då jag efter att kommit in på friskvårds, checkat in mig,, bytt om, då kom jag på att jag hade ingen som helst aning om vars min mobil var !!!
Så det var bara att byta om igen och springa tillbaka till skolan i panik ! xS Tack och lov hade jag (för första gången i mitt liv?:S) stängt in mobilen i skåpet!
Haha, så lite misslyckat blev det! :S Men imårrn har jag bokat ett pass, så då peppar jag på det i stället! :D


Dock peppar jag inte på skidor imårrn! :( hoppas det blir snöstorm så att vi slipper!! :D:D

Snöö e fiint! :]



Foto; Jennifer Lövström.


- Jag vill bli rik, så jag kan köpa allt jag vill ha! :S
Och få min finfina almenacka någon gång i år! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback