Kuttabortden...

Hejsan!
Stör mig otroligt mycket på att min handled gör ont!! Den gör alltså ont, efter att jag har skrivit!! Nog för att det inte var så jätte lite jag skrev, men det borde verkligen inte göra ont!!
Det jag stör mig mest på är att det, enligt sjuksköterskan är en överrörlighet i handleden, och detta går tydligen inte att göra ett skit åt, utan det kommer att försvinna när det försvinner typ!! Och med min tur? Typ aldrig..
Har inte riktigt vågat träna handboll sen det började göra ont... Det känns ju bara jättedåligt..!
Det gör ont att träna,, och det är ändå okej,, jag förstår lixom varför, men skriva borde för tusan inte göra ont!!
SÅ SJUKT STÖRANDEE!!!!


- Dock är jag riktigt glad över att EmelieM kommit tillbaka från utlandet igen och gör mina dagar glada!:D<3

Det var nog det jag hade att tillföra idag,, eller nej,, stör mig sjukt mycket på att mitt huvud slutat fungera igen.. Hehe, såån tur. :P
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback