So far so good?:)

Idag var det redovisning på inviduella!:) Gick faktiskt helt okej! Fick dessutom veta att provet blir uppskjutet till v.13, så då blev jag lycklig! :D
Sedan blev det idrott då vi åkte skidor! Det var faktiskt väldigt härligt i det fina vädret!:) Dock försvårades det hela då några hade för sig att såga ned trän på vårat spår? Men det gillades faktiskt av i alla fall mig, inte så skidintresserad person (A)

Massor med sol gillas, för betyder snart vår, snart vår betyder snart sommar, snart sommar.. Ja ni vet! Gör mig lycklig så jag vill hoppa!^^


Foto: Jennifer Lövström :)

Haha,, tagga antalet minusgrader då vi tog bla. denna bild alltså? ;)

Men nu känner jag mig verkligen peppad på sommar och sol i alla fall! :D<3
Dock så tills vidare ska jag sätta mig i det gråa och det trista och helt enkelt plugga!
Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback