Don´t blame it on the Sunshine:)

Okej, vad har hänt i mitt liv på lovet?! Dålig uppdatering så här kommer allt på en gång!;D
  • Varit med Johan typ 90% av lovet (A)
  • Varit på tatung och ätit jättegod mat!
  • Ätit upp en hel kladdkaka (med hjälp av Johan förstås;) )
  • Sett Avatar & Prinsessan och grodan + tv;)
  • Njutit av solens strålar
  • Tjockat mig en himla massa (alltså ätit en massa godis och chips osv..)
Har ätit pizza och hört världens glädjetjut också! (vilket inte var så jättekonstigt meen ;;)
Haha jag har typ glömt bort mer än hälften av vad jag gjort menmen?:D inte så intressant;)

Kääära matteboken nästa då eftersom vi har matteprov i morgon, :P

Därför! Några meningar från tjuvlyssnat:)

Buss 611 till Mölnlycke

Tre tjejer ~16 står och pratar om gymnasiebetyg.
Tjej 1: Mamma säger att det är bättre att ha MVG i byta blöjor än i Matte B.
De andra nickar instämmande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback