Drömmar, eller Drömmar?

Ytterligare en inlämningsuppgift på psykologin. denna är dock lite större än alla andra och självklart är hon tvungen att he in den när iaf jag har som mest plugg!xD Lovely<3.

Tycker att wikipedias definition av dröm (kaka) är ganska fin:
(Jag ska alltså göra ett arbete om drömmar, och hamnade som vanligt på wikipedia.)

Drömmar är en typ av småkakor som är spröda och smuliga. Drömmar är oftast ljusa och smakar vanilj, men andra varianter finns, såsom chokladdrömmar. Kakorna görs på mördeg med hjorthornssalt. Det är saltet som gör kakan full med små luftbubblor och ger dem dess speciella konsistens.



Vad som är ännu finare är att mamma ska bara sådana idag!^^
Eller det är åtminstone vad hon skrev på fb.
Igår bakade jag även en (falsk) tosca, som blev väldigt god!:D
Jag längtar till när frysen är fylld med kakor och bullar som man kan mumsa på:D Tack julen;)<3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback