I do, I really do.



Tog en liten biltur igår, helt själv! Var lite läskigt må jag säga,, men det funkade, helt klart!:D Och inga repade bilar eller krockade sådana, inte så att jag hade förväntat det i alla fall!:)<3.

Jadu, eftersom att jag tog lov på lovet så har jag en ton plugg att ta hand om! Vilket då kommer att ske på mitt minilov! Vilket är i morgon och på onsdag, vilket i sin tur gillas, men hade ändå varit skönt att få vara ledig utan någon slags ångest? Förutom när det gäller sommarlov. Men det är väl bara att inse, man är naturare.

För övrigt planeras en Umeå resa till helgen, vilket kommer kännas väldigt bra vill jag lova! Dock kommer jag att behöva plugga en del, men dock ändå inte lika mycket som jag tror nu, om jag lyckas minska högen något innan helgen<3.
Nu, svenskatal på g!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback