Study all night long?

Jag tycker om att gå ut på kvällen, gärna när det är fullmåne och man kan se alla stjärnor.. 
Det är en av de vackraste sakerna jag kan se ibland.

I dag har jag sjukt mycket att göra, ska skriva något vettigt att prata om på miljön, kemi, projektarbete, religion och psykologi, för att ens hinna med hälften av allt måste jag stanna uppe hela natten, men det kommer inte hända.. 

Har haft NP i svenska, satt "bara" i 4,5 timmar, men det var verkligen länge må jag säga! xD Varför jag satt så länge är för att jag är sämst på att bli nöjd med en text, men någorlunda nöjd blev jag i slutändan i alla fall!:) 

Nu ska jag göra något ovettigt som att äta glass och se förhäxad.
Varför? Tänker ni, hon sa just att hon hade en massa att göra! Ja, men vet ni vad? Mitt huvud säger nej, eller snarare: Om du pluggar så sprängs ditt huvud! xD
Plugget får helt enkelt vänta en stund.

Kommentarer
Postat av: Laila

Sweet =)

2010-11-17 @ 20:29:10
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback