Vilken glad överraskning:)



Haha, fick mig verkligen världens överraskning när jag gick in på bloggen och insåg att någon har gjort något med min design!:O Tog dock ungefär några sekunder innan jag insåg att det var min väldigt snälla vän Alexander som tydligen kände för att överraska mig!:) 
(Jag hade alltså inte bett honom, för har inte haft tid att koncentrera mig så mycket på bloggen, men tydligen behöver man inte alltid be om saker när man har fina vänner?^^)
Och ja.. en vinterdesign passar nog mycket bättre än en sommardesign just nu!^^
Åter igen: TACK!:D

Ikväll blir det föreläsning(eller så) på nordanå, därför middag innan med älsklingen, det taggar vi:)
Nu, PLUGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback