Much better :).

Okej jag skrev ett inlägg. Men det sög. Så jag gör ett nytt :D

Dagens tummen upp:
- Skickat iväg artikeln!
- APU.
- Salladsbaren på ica
- Pizza till middag
- SOFIA KOMMER HEM.

Dagens tumme ned:
- Min artikel SUGER.
- Jag har inte ätit middag än.
- Jag har ingen kontakt med mänskligheten i övrigt på grund av allt plugg. 


En annan sak som är tummen ned är väl att jag insett att jag kanske inte vill bli Djursjuksköterska(jag hör johans jubel). Känner att det kanske inte vill ge allt som jag vill att det ska ge, är väldigt osäker på hur bra jag klarar det också på grund av min allergi (DÖ!). Utan då skulle jag heldre bli Vetrinär i stället, dock kommer det ju knappast att bli av.. Så jag har ingen aning om vad jag vill bli igen... :S GREAT.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback