Ordbajsa är min nya grej.

Vänner och livet

Hur vill du dö: jag vill inte dö? OKEJ???? Fast helst då jag är gammal och i sömnen då om jag ska välja..
Vem av dina vänner är mest lik dig: Emelie, hon har samma namn iaf??xD
Vem får dig mest att skratta: Sofia! Tok-fia ^^
Vem är blygast: ÖHH, jag? 
När grät du mest: MEST?? okej jag kan verkligen inte svara på denna fråga, jag har ingen aning?
Vad är den bästa känslan i världen: Lycka.
Vart vill du bo i framtiden: Uppsala?:D Nä vet inte riktigt,, någonstans där det är mysigt? Vill typ ändå bo på landet och ha stort hus och stor tomt osv^^
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: magen (och brösten ibland, till det mindre !)


Har du någonsin


Varit kär: Är kär.
Blivit dissad: Haha japp! xD
Rymt hemifrån:
Föreställt dig ditt ragg naken: Tööp.
Skolkat: "skolkat"?
Gråtit i skolan: Inte okej men ja.
Spytt i skolan: Nä, faktiskt inte:p
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Ja
Druckit: ja
Retats: Mest på kul =)

Du

Svär: Mellan mycket?
Dushar dagligen: Försöker att inte dusha håret varje dag iaf.
Sjunger i duschen: ibland, annars är jag inte den sjunga-i-dushen-typen.


Vem var den senaste personen

Du pratade i telefon med: Mami
Msnade med: Johan
Du kramade: Johan
Du skällde på: Johan xD

Senast du

Filmen du såg: Harry potter och dödsrelikerna del 1.
Drog ett skämt: hahahahah jag är sämst på att dra skämt? xd
Sång du sjöng: Ingen sång?

Brukar du
Titta på dig själv i spegeln: ja
Ha ångest: Oftast över läxor och skolan.
Ta mediciner du inte borde ta: nä...
Drömma mardrömmar: yes
Drömma sexdrömmar: haha, nu blev du allt nyfiken?;)
Hata folk: nej
Lita på folk: inte så mycket så ofta

Vem

Vill du slå: Ingen ?
Vill du kittla: Johan^^
Vill du prata med: Någon som vill lyssna?
Vill du vara som: Mig själv
Sårade dig sist: Okej, jag vet faktiskt inte vad jag ska säga här. Det finns tre stycken att välja, och vet ärligt inte vem jag ska välja av dem.... Så då vet ni..... naaat.
Fick du sms från senast: Johanpoan.


Har du


Tvångstankar:
inte direkt
Några piercingar: öronen
Egen dator: Bärbar <3.
Bra självförtroende: Nje...
Sagt jag älskar dig till någon idag: CHECK!
Dumpat någon: ja
Gjort något olagligt: jaaaadu.



Hur


Går du:
Framåt oftast, ibland bakåt också, eller i sidled.
Fördriver du tiden: Dator, eller se på tv.. 
Ofta bäddar du sängen: Every day (nästan) 
Ofta diskar du: Ibland när jag bakat. Ibland.
Ofta städar du: Ibland?^^
Många stör du dig på: för många.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback