Blandning helt enkelt.

Hejsan!
För dem (Sofia) som inte läst facebook så har jag bränt mig.. På armen när jag stekte korv! Margarinet tyckte visst om min arm så har nu en lite större blåsa och en mindre.. Inte så happyface, men det bränner i alla fall inte längre tack och lov!:) 

Har dessutom fått sms om att min datorsladd är klar så om jag har tur kanske jag har min sladd nästa vecka, wihoo!:D 

I övrigt har jag ett kliande öga. Som att jag fått någon allergisk reaktion eller så, har i alla fall sköljt ögat och tagit en allergitablett så hoppas det blir bättre snart.. Fattar dock inte vars den kommer ifrån, för har ju inte direkt så mycket i lägenheten som jag är allergisk mot? För det började i morse och har varit till och från sedan dess... 

Ikväll blir det i alla fall en god middag och Johan stannar för en gångs skull på kvällen för han hade tydligen inget:) Känns bra för då behöver jag inte diska varje dag hela tiden i alla fall;) 
I morgon bär det ut på stan och då ska jag försöka ge bort så många av mina CV:n som möjligt, önskar dock att någon av dem jag redan sökt till kunde ge mig en respons så att jag kan få börja tjäna in lite pengar någon gång!^^ Speciellt eftersom att de senaste jag sökt är något som jag skulle jubla över om jag fick... 

Eftersom att jag ogillar bildlösa inlägg kommer en bild från arkivet:



Kommentarer
Postat av: elin

Så sjukt snygg design, jag tror jag dör!

2011-08-25 @ 19:21:02
URL: http://elinneriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback