Bloggningen är på topp !

Hejsan!

Var nu ett rejält tag sedan jag bloggade har jag insett, mest på grund av att det har varit en massa att fixa innan flytten och att jag helt enkelt varken haft tid eller lust för det!

Det som av betydelse har hänt sedan trästocks är i alla fall:


Jag och Johan har nu mer eller mindre flyttat till uppsala. Rättare sagt har Johan och alla våra saker flyttat dit! Känns fantastiskt må jag säga, Uppsala verkar som en fin stad, och jag kommer nog att trivas där! Så Johan bor just nu där, och själv flyttar jag till Uppsala den 20:e Augusti!

Hett sönder min laddningssladd till datorn. Mycket deprimerande inslag i mitt liv, därför sitter jag just nu vid mammas dator, även därför bloggningen varit extremt låg. Hoppas verkligen att den kommer snart!

Jag har börjat om att jobba på Tuvagården igen, tredje året i rad! Känns självklart bra det också, jag trivs där och jobba inom ett café är ändå något som jag kan tänka mig att jobba med, dock inte något som jag absolut brinner för, men att öppna ett eget litet café skulle inte kännas helt fel!

Jag har bytt bank.(idag) Bytte från Swedbank till Länsförsäkringar och det känns som ett bra byte!:)


Förutom bytt bank idag har jag även umgåtts med Sofia på stan och sett på när hon shoppat en massa^^ Själv hittade jag även ett par fantastiska vinterskor, men ska nog försöka hålla mig lite på den fronten en stund iaf, nya vinterskor behöver dock inhandlas!
På tal om inhandlas så var även jag och mamma på Ica-Maxi och köpte en massa basvaror, vilket också kändes bra! Blev en hel del grejer tack vare mormor! :)

Det var nog allt för denna gång!
Tack och hej, leverpastejj !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback