Once upon a time.

Hejsan! 
Idag har det inte hänt så jättemycket, mest sett serier hela dagen. Har dock även gjort varma mackor och en (förhoppningsvis) jättegod kladdkaka! Johan har spelat volleyboll och har nu middag med sina klasskompisar och några andra tror jag.. Är inte helt säker:) 

För övrigt visade Johan mig sin sida där man kan se när alla serier börjar komma igen, såg då att nya tbbt och himym börjar komma runt den 20 september, dubbelavsnitt dessuomt!! Längta!:D
Sedan undersökte jag sidan lite mer och hittade en serie som jag tyckte lät väldigt intressant och ganska mycket i min smak:) Den heter Once upon a time, finns en trailer nedan. Kommer tydligen i oktober någon gång och verkar vara min typ av serier!:) Får väl se vad jag tycker sedan;)



Och till min kära molihua, jag saknar dig och bra att du gillar min uppdatering då den faktiskt är mest för dig^^
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback