Serierdag.

Hejsan!
Igår blev det ingen uppdatering eftersom att Johan var hemma hela dagen, vilket var skönt för en gångs skull:) Blev en jättegod pastasås till middag och sedan på kvällen åt vi kladdkaka till himym. 

Idag är en latardag för mig, sett en massa serier frams till nu och jag gillar det:) Är mest hemma för att jag inte vågar gå ut om jag skulle missa något samtal.. Men i morgon ska jag ta mig till bibblan och se om jag kan hitta något intressant där kanske! Johan är inte hemma ikväll så det blir varma mackor till middag för jag orkar inte göra något annat och alla ägg är uppätna så jag kan inte göra plättar heller. 

Jag har insett att jag verkligen vill ha en hund igen. Vet inte hur det skulle bli med jobb osv senare, men verkligen inte kul att vara ensam hemma och inte ens ha någon att ta hand om. Vet inte hur man kan leva utan en hund? Men ska dock vänta en stund, oroa er inte;) Hittade dock en sötnos som jag inte kunde låta bli att spara bilden på!



Nu ska jag fortsätta att se serier, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback