Gottgött.

Igår gjorde jag och Johan popcorn och såg på film, det var riktigt mysigt!:)
Dessutom var det väldigt roligt att göra dem helt själv!:) 

Före:


Efter:


Eating:


Idag har jag varit och lämnat en massa CV på stan, räknade ihop att det blev 18st och då tog inte alla emot heller, så känner mig rätt så nöjd! Sedan cyklade jag och Johan till Maxi och handlade lite:) Bland annat euroshopperkaffe, snabbkaffe^^ Det är säkert inte så gott men det duger till det jag ska ha det till! Sedan köpte jag även euroshopperbalsam då jag insåg att jag nog inte var så smart när jag sa "mitt hår behöver nog inget balsam, har bara lite inpackning då och då"  NEJ Emelie, ditt hår DÖR om det inte har balsam. hehe^^

Sedan gjorde jag och Johan tackos till middag, det blev faktiskt riktigt gott!:D
(som ni kanske ser blev osten lite inproviserad.. xD)


Nu när Johan som vanligt lämnat mig ensam här på kvällen så har jag gjort en sats chokladbollar som jag ska mysa med framför någon film eller något senare ikväll efter jag skickat några CV via internet:)
Tjing!

Kommentarer
Postat av: sofia

min älskade lilla sockertopp!! jag älskar hur mkt du uppdaterar just nu! och du är så duktigt med jobbsökandet! jag vet själv att det svåraste är helt enkelt att faktiskt ta tag i det något du är väldigt duktig på att göra :) och det kommer säkert inte dröjja länge innan nån ringer och säger "hej emelie vill du ha jobb här kanske?!"helt underbart.btw, vi ska typ få en lägenhet imorn, ville berätta det för dig såhär ist för att du läser på bloggen ;D du får väl mer info där sen :) men ja, saknar dig som sagt pusspuss!!!

2011-08-27 @ 03:11:06
URL: http://molihua.blogg.se/
Postat av: sofia

min älskade lilla sockertopp!! jag älskar hur mkt du uppdaterar just nu! och du är så duktigt med jobbsökandet! jag vet själv att det svåraste är helt enkelt att faktiskt ta tag i det något du är väldigt duktig på att göra :) och det kommer säkert inte dröjja länge innan nån ringer och säger "hej emelie vill du ha jobb här kanske?!"helt underbart.btw, vi ska typ få en lägenhet imorn, ville berätta det för dig såhär ist för att du läser på bloggen ;D du får väl mer info där sen :) men ja, saknar dig som sagt pusspuss!!!

2011-08-27 @ 03:11:32
URL: http://molihua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback