Day 07 – Your best friend.

Jag har lite svårt att bestämma mig eftersom att jag inte egentligen ser en som min bästa vän, men om jag måste välja blir det nog Sofia Lindmark :)

Sofia är för mig någon som jag kan prata med hur mycket som hellst och om vad som hellst! Dock är det oftast jag som säger några meningar och sedan säger hon hundra meningar, men det är inte negativt utan det gillas helt klart! ;D. Hon är även tillräckligt knasig och rolig för min del, hon får mig att göra saker som jag kanske inte skulle göra annars och därför blir tillvaron lite mer "spännande" än vanligt ibland! 
Den stora anledningen att jag valde henne är att när jag är sjukt trött eller helt enkelt mår dåligt så vet jag att jag kan prata med henne och sedan när jag slutat vet jag att jag kommer att ha skrattat mycket minst en gång och att konversationen alltid slutar med ett leende på läpparna för min del. 
Finns det någon bättre kvalificering än så? :) 

Stora nackdelen just nu är att hon bor i Norgee, och sedan knappt kommer befinna sig i Sverige på ett långt tag, men någon gång kommer hon väl förhoppningsvis tillbaks! ;D



Kommentarer
Postat av: sofia

SNUTTE!!! fattar du hur glad du nyss gjorde mig : vet du hur mkt jag saknar dig ? : vet du hur awesome vi kommer ha när du kommer hit!!!!!! <3

2011-02-28 @ 18:53:12
URL: http://duodeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback