Tar en liten paus från pluggandet !

Nämn något som gjorde dig glad igår: att johan fixade love and other drugs som mystes till med kladdkaka:)

Vad gjorde du kl 08 imorse: Satt i en bil tror jag.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Gick ned och kramades lite med min hund.

Det sista du sa högt: Tack (till sandra som gav mig en penna som var min)

Det senaste någon sa till dig: Nu far jag och hämtar mamma! (stefan, tror det var menat åt mig iaf.)

Vad har du druckit idag: mjölk, vatten, saft, mjölk, mjölk och saft!

Vad var det senaste du åt: En macka.

Vad var det senaste du köpte: en yogurt på coop i sthlm.

Vad är det för färg på din ytterdörr: BRUN

Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt?

Godaste glassmaken: Vanilj! (med något på ofc.)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ungefär, svårt att förklara..

Sover du tungt: Oftast sover jag jättelätt, bara när jag är megatrött som jag sover tungt.

Drömmer du mardrömmar: JA!

Trivs du med ditt jobb: jajemensan.

Favoritklädsel: Jag gillar att ha fina kläder på mig ! typ leggings och något fint till:P

Favoritlåt just nu: ÅHHHH, okej river flows in you om jag måste säga någon.

Vad ser du om du tittar till höger: En röd vägg:)

Vad gör dig glad just nu: Godis! Seriöst vill bara köpa hur mkt godis/chips+dip och sen bara proppa.

Vad ska du göra härnäst: Plugga.

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt. Fast kan använda båda besticken med båda händerna utan problem.

Humör just nu: Mest trött och less.

Favoritgodis: Marabou choklad orginal och polly <3

Kläder just nu: Myskläder:)

Sommarplaner: JOBB

Hur många kuddar sover du med: 2

Spelar du något instrument: Nej

Morgon eller nattmänniska: Fortfarande inget direkt? är trött på morgonen och trött på natten,,, ? xD

Vad är viktigast för dig: Att jag och alla i min närhet mår bra :)

Är du kittlig: Om man kan kittlas ;)

Snarkar du: Tydligen, ibland iaf.

Stjärntecken: Vädur

Äckligaste insekten: bin/getingar

Längtar du mest efter just nu: Påsklovet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback