Day 02 – Your first love.



Okej, jag har faktiskt funderat lite på denna.. Och kommit fram till att även om det var för väldigt länge sen, och kanske inte riktigt räknas, så var det ändå min förstförsta kärlek:)

Jag blev "ihop" med en kille som heter Erik Marklund i 2:an eller 3:an. Innan dess hade jag dock varit kär i honom väldigt länge, ända sendan vi bodde vägg i vägg (någonstans där jag inte minns vad de hette, i Öjebyn iaf!;)), detta var alltså på dagis. Vi spenderade alltid otroligt mycket tid med vandra och hittade på lite olika hyss och lekar som vi gjorde:D I 2:an eller 3:an då hade hans flickvän gjort slut, och han var nog mycket ledsen i två hela minuter innan jag frågade changs, och vi blev ihop!:D Jag minns att jag var så glad att vi äntligen blev ihop, kändes som att det var gladaste dagen i mitt liv typ:] då alltså ;)
Sedan var vi i alla fall tillsammans och glaaada, däremot blev vi mycket ledsna sen när jag fick veta att jag och min familj skulle flytta till Skellefteå, typ JÄTTELÅNGT borta.. Dock höll vårat förhållande några månader, tills vi båda hittade kärlek på andra håll tööp :)
Idag har vi ingen slags kommunikation mellan varandra, sista jag hörde från honom var när han ringde mig för att tala om hur det var.. Dock vet jag att han tydligen också går natur, fast i Piteå då, har dessutom sett några foton på fb av han nu och måste säga att han ser precis ut som han gjorde då, seriöst ingen skillnad alls typ! xD

Ni kanske inte tycker att det räknas kanske, det gör det kanske inte heller, men det var dock min första kärlek!:)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ja ni var så söta. Speciellt när ni spelade Törnrosa. Under repetitionerna så pussade ni varandra men när vi föräldrar skulle se så tordes ni inte. Detta var när du var 4-5 år.

2011-01-11 @ 16:38:09
Postat av: emelie

åh, ja. vi måste verkligen ta tag i det, jag vill det ja! vi skulle ju kunna ta en fika eller något nån dag efter skolan?



förresten ; har du slutat 3g?

puss!

2011-01-12 @ 17:03:47
URL: http://ehaggstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback