HUH.

Hejsan! 
Jätterandom dag känns det som.. Först fick jag ett megakonstigt sms av SAS som jag blev rädd för (är fortfarande inte mindre rädd för ingen vill förklara men jag förväntar mig att min moder ska lugna ned mig sedan! )

Sedan ringde Norran! Ja, för de som inte visste det så ska jag till Stockholm i morgon för att lyssna på en massa kemiföreläsningar bland annat.. Ett slags stipendium som jag "vunnit". Så hon frågade ett ton med frågor om det och sen bara "kan jag få en bild av dig?"
HAHAAHA, Emelie blir aldrig fin på bilder så att hon tyckte det var bara hemskt:( som tur är är det bara en notis så förhoppningsvis ser ingen den! :D Sätter inte in bilden jag ska skicka än, för fotografen har ej svarat än.. :]

Nej, dags att packa nu! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback