Question is, what´s happening?:D

Idag har jag, Johan, Johans mamma och lee(johans lillebror) varit på Lycksele djurpark! 
Det var roligt att se en hel del djur och även återuppleva lite gamla barndomsminnen :) Jag var nämligen alltid på Lycksele djurpark en dag varje sommar med min pappa, dock efter ett tag tyckte tydligen pappa att jag blivit för gammal så vi slutade med sådant! haha :(


I morgon är en mycket spännande dag, för antingen blir jag och Johan väckt klockan sex på morgonen och det sker en fantastisk roadtrip till en fantastisk marknad i Tärnaby! 
Eller så blir vi väckta ganska mycket senare, åker till Byskemarknaden, och sedan på kvällen blire god(se vilka förväntningar jag har nu Sofia;))middag hos Sofia för att sedan åka vidare till Trästocks och ha en awesome kväll!:D

Hur som, så blir jag rätt så nöjd!:D
Hoppas ni andra får en härlig morgondag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback