Hejhåhejhå.

Som sagt är inte blogguppdateringen på topp. I lördags var det klassfest, vilken var mycket rolig tycker jag!:D Mycket nöjd över att jag tog mig dit i alla fall !:D I morgon blir det förhoppningsvis hårfärgning och sedan ska jag dra ned till stan och kolla folket som ska gå på balen, har höga förväntningar så hoppas på att alla är pangsnygga/vackra/söta/osvosv då!;D (ingen press:) )

På onsdag blir det brännbollstunering/festliknande. Torsdag stipendieutdelning och mingel. 
PÅ FREDAG HÄNDER DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
(om ni inte vet vad som händer så kan ni ju glömma föregående menig)

Det var allt för mig, och eftersom att det finns en risk att mamma väcker mig 6 i morgon så säger jag godnatt. 





Sen så saknar jag min honsomfinsspåandrasidanjordenbabe. Önskar du vore här !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback