Matprat:]

Bra start på sommarlovet att sitta hemma och mest tycka synd om sig själv.. Eller? 
Har bara druckit nyponsoppa sedan tolv, nackdelen med denna är att man inte blir mätt,, men tack och lov är den i alla fall god:) Vet inte om jag kan äta så mycket än, något som dock slog mig som jag borde kunna äta, är fiskbullar!!!! Och därför blev jag nu jättesugen på det.. HEHE:]
Har för övrigt också ont, inte himmelriket att ha tagit bort en tand(som man inte ens har plågats av från början, fast tyckte ändå det var bra att ta bort den innan;) ) 

Ni kanske tycker att det här är ett inlägg om inget, men här kommer helomvändningen:

UPPSKATTA MATEN, ÄT SOM TUSAN OCH LEV LIVET ♥

Ska sluta klaga och uppskatta det jag får här i livet (speciellt när jag kan börja äta mat utan att plågas igen)
(ja jag är hungrig..)

Därför får ni en bild på ett annat matvrak med! (som också gillar nyponsoppa^^) :



Seriöst jättesugen på fiskbullar... *pik* *pik*

Kommentarer
Postat av: Masen

Ja du ska få det ikväll :)

2011-06-15 @ 12:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback