The exitement is slående.

Har inte bloggat så mycket på några dagar nu, kan inte påstå att dessa dagar varit särskilt händelserika men har ändå inte riktigt tagit mig tiden att blogga! I tisdags bakades det chokladbollar som mest troligen är uppätna nu(om jag känner mina småsyskon rätt). Sedan har jag mest slappat, sett film eller serier med min älskling. Om jag inte passat familjens nykomling!<3 Mycket dator har det dock inte, och mindre lär det bli!
Var bland annat på bibblan idag och lånade icke-skola relaterade böcker för första gången på evigheter, hela 7 stycken blev det! Sedan blev det lite solande då solen tittade fram!

Ikväll vet jag inte vad som händer, kände mig dock lite småsugen på en inlinestur så det blir nog något liknande!:)
Hoppas ni andra också får en riktigt härlig kväll!:) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback