It´s freaking killing me. Not that they care.

Hemprovet är sedan igår avklarat vilket är otroligt skönt! 
I stället hägrar fysikprovet och svenskauppgiften. 

Något som dock är skönt är att jag blir ledig från allt skoljobb nästa vecka! TRODDE DU JA.
så kom fiolosofiläraren och gav oss en fet uppgift. Sade även att efter påsklovet kommer vi ha en megafet uppgift tills slutet av terminen, som jag inte hade nog med att få ihop 50 timmar av pa. ( varav 50 h dock har spenderats av att hitta min fina projekledare som aldrig är på plats, SERIÖST!!!!)

Hittade dock en överfin present till mormor, som fyller 70, som jag är helnöjd över! Vill nästan ha den själv.
Åt skrov på frasses idag också, det var GÖTT.

Nu ska jag dock snart sova, för jag är extremt trött märker jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback