My weekend.

I helgen har det hänt några grejer..
Vi var till piteå och jag lyckades äntligen hitta några fler sommarkläder! (FABOLUS)

Sedan åkte vi även till Norsjö och kollade på några söta valpar :)
Den som mamma håller i famnen kommer att bli våran den 10:e Juni, vilket känns underbart då jag inte har så mycket att göra i sommar tills 1:a Augusti, men nu så får jag ett helt projekt att hålla på med! <3. 



Hon heter för övrigt Tiara. Och är familjens hund :) 
Jag hittade en annan som jag blev förälskad i, så om någon vill ge mig en fin studenpresent så.. *hint* :D


Förutom detta har jag pluggat en massa projektarbete och fysik! Then you know :)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ja du får vad du gör i sommar :) Hon är så underbart söt :)

2011-05-02 @ 12:37:20
Postat av: Stina

Va kul att ni ska ta en hund! Hon är jättesöt! :D

2011-05-02 @ 17:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback