Piggyboots.

Har ÄNTLIGEN fått in mina betyg i psykologin, vilket känns otroligt bra!
Var sedan en stund på stan , hittade inget, som vanligt. Börjar bli en aningens tröttsamt. 

Dock skulle jag nog inte ha varit där så länge eftersom att det efter ett tag började regna, på grund av att jag hade tygskor kände jag verkligen att stövlar hade varit en bra grej.



Att ha med sig regnstället hade varit najs också, men man kan ju inte tänka i förväg varje dag. 

Ikväll vet jag inte vad som händer, mest troligen blir det mest bara chill ! Har faktiskt (nästan) inget plugg, vilket känns underbart då jag kan ta en kväll och bara ta det lugnt utan att ens få dåligt samvete sen <3

HADE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback