Valpfeber.

På senaste tiden har jag insett att jag vill verkligen flytta härifrån. Det är inte samma sak längre. Mina vänner har flytt fältet, så det börjar väl vara dags för mig också helt enkelt! Vill uppleva något nytt, inte samma gamla, något nytt, jag kan vara någon annan. Eller, jag kommer antagligen ändå vara mig själv, men det blir ändå en helt annan grej, helt andra personer i en helt annan miljö. Underbarare än så kan det inte bli.


Jag har även insett hur mycket jag saknar att ha en liten vovve att ta hand om, prata med, mysa, och så vidare. Verkligen jättemycket. Har därför blivit jättesugen på världens sötaste valp, Tera. Hon är hur söt som helst, och det är svårt att inte bli kär. Uppfödaren har gjort mig extra sugen också.. Men vi har ju det där pengaproblemet. För resten går att lösa, jag kan ta hand om två valpar under sommaren, jag kan fixa hundmat, hon kan vänja sig att vara ensam vissa stunder på dagen. Det går.. Om jag bara hade råd. 
Önskar jag bara kunde vakna upp en dag så ligger det en Tera brevid mig, helt gratis och allt :) <3. 
(fast mer troligt är väl att hon väcker mig, men det kan jag faktiskt nöja mig med också)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

NAAAJSS! :)

2011-05-17 @ 17:00:55
URL: http://jenniferlovstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback