What goes around in my head.

På grund av att jag inte shoppade så mycket alls i Stockholm så har jag nu fått världens shoppnings-il. Vill typ shoppa allting i hela världen, framförallt skor (jag brukar normalt inte vara en skotyp), men jag försöker hålla mig till då jag ska åka till Umeå nästa helg.

För övrigt blev jag väldigt ledsen när jag fick veta att sötnosen Tara tyvärr blev upptagen innan jag hann sätta stopp för det hela.. Så blev ingen vovve för mig, så nästa gång det blir en misstänker jag nog att det blir en golden.. Och det lär nog bli en bit bort dit, tyvärr.

Nä nu borde jag sluta kolla runt på en massa shoppingsidor osv och ta tag i pluggandet, miljöprov på fredag!


Kommentarer
Postat av: JEnnifer

SV: du kan vara lugn emelie för det är med några tjejkompisar från BF som jag far till happis med :)

2011-05-20 @ 17:49:13
URL: http://jenniferlovstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback